سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز خشم رژيم صهيونيستي از تصميم اتحاديه اروپا مبني بر ممنوعيت سرمايه گذاري در مناطق اشغالي

رژيم صهيوينستي امروز ضمن ابراز خشم و محکوم کردن تصميم جديد اتحاديه اروپا در مورد منع سرمايه گذاري در مناطق اشغالي و خودداري از همکاري با آن رژيم ادعا کرد که مذاکرات فلسطينيان و آن رژيم مي بايستي بدون هيچ گونه پيش شرطي آغاز گردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اتحاديه اروپا با وضع مقررات جديدي اظهار داشته که سرمايه گذاري در سرزمين هاي اشغالي از ديد کشورهاي اروپايي تنها در صورتي مجاز خواهد بود که  در محدوده مرزهاي پيش از سال 1967 ميلادي و نه در بيت المقدس شرقي صورت پذيرد. 

تصميم جديد اتحاديه اروپا موضوعي بوده است که فلسطينيان سالها آن را خواستار بودند چرا که دولت آينده فلسطيني قرار است تا در محدود مرزهاي پيش از سال 1967 تشکيل گردد.

فلسطينيان خواستار توقف شهرک سازي در کرانه باختري  هستند.

"زيو الکين" معاون وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي ضمن ابراز خشم از تصميم اتحاديه اروپا گفته است "تصميم اتحاديه اروپا بسيار نگران کننده است."

وي همچنين در مورد از سرگيري مذاکرات صلح با فلسطينيان نيز مدعي شده است "من به هيچ وجه شرايط را براي از سرگيري مذاکرات صلح مناسب نمي بينم. معتقدم که فلسطينيان مايل به آغاز مذاکرات نيستند. آنان بدون هيچ گونه قيد و شرطي پاي ميز مذاکره بنشينند." 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.