سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسسه مالي و اعتباري کوثر 190 ريال سوددهي سهام داران راتقسيم کرد

افزايش سرمايه از 150 ميليارد تومان به 400 ميليارد تومان، پذيره نويسي موسسه ظرف سه ماه آينده و تقسيم سود 190 ريالي بين سهامداران از مهمترين مصوبات مجمع عمومي عادي و فوق العاده موسيسه مالي و اعتباري کوثر بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومي عادي سالانه موسسه مالي و اعتباري کوثر با حضور 68 درصد از صاحبان سهام برگزار شد. حاضران در مجمع از مجموع 227 ريال سود موسسه  به ميزان 190 ريال سود به ازاي هر سهم بين سهامداران تقسيم کردند.

همچنين در مجمع فوق العاده موسسه مقرر شد تا سرمايه اين موسسه از 150  ميليارد تومان به 400 ميليارد تومان افزايش يابد.

گفتني است افزايش سرمايه تا 300 ميليارد تومان ظرف سه ماه آينده از طريق پذيره نويسي انجام خواهد شد.

همچنين قابل ذکر است بنا به الزام بانک مرکزي موسسه مالي و اعتباري کوثر از اين به بعد با نام موسسه اعتباري کوثر شناخته خواهد شد.

**سياست گذاري هاي بانک مرکزي بايد متعادل شود

عيسي رضايي مديرعامل موسسه مالي و اعتباري کوثر در حاشيه برگزاري مجمع در طي نشستي که بين خبرنگاران گفت: مهمترين مشکلي که بانک مرکزي در حال حاضر با آن روبرو مقررات دست و پا گير ان است که بايد متعادل شود .

وي ادامه داد: با توجه به اينکه کشور ما بانک محور است بايد اين قواعد از سخت گيري کمتري برخوردار باشد تا موسسات و بانکهاي داخل کشور راحت تر بتواندند به فعاليت هاي خود  ادامه  دهند.

وي در خصوص ارائه تسهيلات به توليد کننده ها افزود: سيستم معيوب اقتصادي کشور سبب شده تا توليد کننده ها با دريافت وام و سرمايه گذاري آن در جاهايي به غير از توليد به اين آشفتگي موجود دامن بزنند.

مديرعامل موسسه مالي و اعتباري کوثر در خصوص نرخ سود پرداخت شده به سپرده ها اظهار داشت: نرخ سود پرداختي بايد معادل يا بالاتر از تورم موجود در جامعه تعيينت شود تا سپرده گذاري با انگيزه بالاتر سپرده گذاري کنند.

وي افزود: نرخ سود کوتاه مدت در اين موسسه 20 درصد بوده و ما تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا حق سپرده گذاران را رعايت کنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سهام ، مالی ، کوثر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.