سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداري منطقه 3؛

پيشرفت 80 درصدي پروژه دوربرگردان همت شريعتي

معاون حمل ون قل ترافيک شهري بر منطقه 3 از پيشرفت 80 درصدي پروژه‌ دوربرگردان همت شريعتي خبر داد.

طيباني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر، افزود: به منظور کاهش اتلاف وقت مسافران و بهبود وضع ترافيکي پروژه دوربرگردان تقاطع همت شريعتي کليد خورد.

وي در ادامه تصريح کرد: وجود مشکلات زياد و مسير طولاني که از اتوبان همت به خيابان شريعتي و طي مسير خيابانهاي گل بني، کتابي، مجتبي وشريعتي و ترافيک طولاني 45 دقيقه‌اي باعث شد شهرداري منطقه اصلاح هندسي دسترسي اتوبان همت به شريعتي را در دستور کار خود قرار دهد.

وي با اشاره به تغيير جايگاه ايستگاه‌هاي اتوبوس و تاکسي تصريح کرد: با انتقال ايستگاه‌هاي اتوبوس و تاکسي شمال شريعتي به شرق همت به فضاي جنوب غربي اين تقاطع 5 خط تاکسيراني و 1 خط اتوبوسراني راه اندازي شد.

وي در ادامه اظهار داشت: خطوط تاکسيراني به مقصد غرب و خط اتوبوسراني که مسيرش همت- شريعتي- پارک چيتگر است در جنوب غربي راه اندازي شده است.

طيباني با اشاره به مزاياي دوربرگردان افزود: اين دوربرگردان مزاياي زيادي را در برداشت که از آن جمله مي‌توان به ساماندهي حرکات کاناليزه شدن تداخل حرکات 90 درجه بدون کنترل چراغ راهنمايي در نقطه حادثه خيز، ساماندهي عبور عابرين و کاهش اتلاف وقت مسافران نام برد.

وي با تاکيد به عدم نصب چراغ زمانها تصريح کرد: با راه اندازي دوربرگردان نياز به نصب چراغ زماندار نبوده و براي احتياط يک چراغ چشمک زن تعبيه کرديم که باعث ساماندهي حرکات شده است.

وي با اشاره به اقدامات براي عبور عابرين اظهار داشت: با ايجاد جان پناههاي جزاير مياني روي مسيرها و حرکات متقاطع ايمني کامل براي عابرين پياده برقرار کرده‌ايم./ل

برچسب ها: طیبانی ، اجتماعی ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.