سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المانيتور :

تلاش الزهار براي تقويت و گسترش روابط حماس و ايران

پايگاه تحليلي المانيتور در تحليل تازه خود از کسب قريب الوقوع مقامات اجرايي بالاتر توسط "محمود الزهار" از مقامات بلندپايه جنبش حماس و تلاش وي براي گسترش و تقويت روابط با کشورمان خبر داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المانيتور ؛‌پايگاه تحليلي "المانيتور" در ادامه گزارش خود اشاره مي کند که فرصت تازه براي الزهار به منظور در بالاترين رده هاي اجرايي هيئت رهبري جنبش حماس ايجاد شده است و در اين باره مي افزايد "اينک فرصت مناسبي براي محمود الزهار ايجاد شده تا به مقامات بالا در جنبش حماس دست يابد." 

اين پايگاه تحليلي در ادامه افزوده است : "محمود الزهار" بزودي به مقامات اجرايي بالاتري در جنبش حماس دست خواهد يافت. وي برنامه هاي مشخصي براي گسترش و تقويت روابط جنبش حماس با ايران دارد." 

اين پايگاه تحليلي در ادامه به شهادت فرزندان الزهار در راه آرمانهاي ملت فلسطين نيز اشاره دارد و مي افزايد "فرزند "محمود الزهار" يکي از رهبران بالارده جنبش "حماس" در جريان شليک موشک نظاميان صهيونيست در جريان برگزاري مراسم ازدواجش در سال 2003  ميلادي به شهادت رسيد. فرزند دوم وي نيز 5 سال پس از آن در سال 2008 ميلادي در جريان درگيري با نيروهاي صهيونيست در مرز غزه به شهادت رسيد.

برچسب ها: محمود ، الزهار ، حماس ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.