سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

استقبال ورزش دوستان و مدیران ورزشی از آرمین تشکری

سرعتی زن تیم ملی والیبال در رقابتهای لیگ جهانی صبح امروز در میان استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان به همدان بازگشت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "سید عبدی افتخاری" در این مراسم با تقدیر از آرمین تشکری گفت: درحین بازیهای لیگ جهانی شادی و نشاط وصف ناپذیری درمیان مردم استان به علت حضور یک همدانی در تیم ملی ایجاد شده بود.


وی با بیان اینکه استان همدان هم اینک در رشته والیبال سرآمد شده اظهار کرد: بدون شک رمز موفقیت تشکری همت و پشتکار او بوده است.

افتخاری ادامه داد: به زعم بسیاری از کارشناسان مهمترین عامل موفقیت تیم ملی در بازی دوم برابر کوبا بازی خوب و بی نقص آرمین تشکری بود.

در حاشیه مراسم آرمین تشکری گفت: با توجه به اینکه در بازیهای ارتشهای جهان و رقابتهای لیگ برتر درخشش خوبی داشتم ولاسکو مجاب شد تا از میان چند گزینه مرا به تیم ملی دعوت کند.

وی اظهار  کرد: با توجه به اینکه تیم ملی ایران اولین دوره حضور خود در رقابتهای لیگ جهانی را تجربه می کرد به نظر من کسب پنج برد و پنج باخت عملکرد قابل قبولی بود در حالیکه پیروزیهای ما برابر تیمهای مطرح دنیا مثل ایتالیا و صربستان رقم خورد.

عضو تیم ملی اضافه کرد: روسیه اگر دیرتر به پست ما می خورد شکستش می دادیم.

تشکری در پایان در پاسخ به این سوال که برای رقابتهای لیگ برتر امسال چه برنامه ای دارید؟ خاطرنشان کرد: با تیم باریچ اسانس قرار داد بستم./ج1

برچسب ها: ولاسکو ، لیگ ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.