سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

بازارهای جهانی را با کالای کیفی در اختیار خود می گیریم

بازارهای جهانی را با کالاهای کیفی در اختیار خود خواهیم گرفت تا بتوانیم هر چه بیشتر در این عرصه رشد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست امضای تفاهم نامه که بین معاونت پژوهشی وزارت علوم سازمان تدارکات پزشکی به امضا رسید طی سخنرانی گفت: از اولویت های برنامه دولت تولید و برقراری ارتباط بين دانشگاه و صنعت است البته از حوزه های پر اولویت نیز حوزه سلامت به شمار می آید که باید توانمندی ها در این امر افزایش یابد.

وی افزود : حوزه های دارویی در بخش وزارت علوم ساماندهی می شود چرا که هدف ما این نیست که دانشجویان تنها به حفظ مطالب بپردازند بلکه در فعالیت ها نیز بتوانند موثر واقع شوند.

مهدی نژاد نوری تصریح کرد: دارو جزء حقوق مسلم انسان ها در کل جهان است که در همه جای دنیا به این امر توجه ویژه ای  شده است و این در حالی است که بخش عمده ای از داروها در کشور ما دور تحریم قرار گرفته است.

 وی اظهار داشت: هم اکنون در داخل کشور ما می  توانیم تجهیزات پزشکی بسازیم و حتی به بسیاری از کشورها صادر کنیم.

 مهدی نژاد نوری تصریح کرد: همچنین در زمینه اعتبارات پژوهشی نیز با توجه به رفع مشکلات سازمان تدارکات پزشکی علاوه  بر حمایت های علمی همکاري هایی نیز در زمینه حمایت های مالی صورت می گیرد تا بازارهای جهانی را با کالاهای کیفی در اختیار خود قرار دهیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.