سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشاخانه ایرانشهر از مردادماه میزبان دو اثر نمایشی جدید می شود

بابه پایان رسیدن اجرای سه نمایش "مرد بالشی"به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی وآیدا کیخایی، "شام با دوستان"کار آیدا کیخایی و "یرما" کاری از علی رفیعی،تماشاخانه ایرانشهر میزبان دو اثر نمایشی جدید خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، دو نمایش  "کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز" کاری از رضا حداد و "نام همه مصلوبان عیسی است" به کارگردانی ایوب آقاخانی از مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرای می شوند.
لازم به ذکراست، نمایش "کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز" نوشته محمد چرم شیر عنوان اثری است که اجرایش پس از شب های قدر با کارگردانی رضا حداد و بازی فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، گاه طبسی نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی در تالار استاد سمندریان آغاز خواهد شد.
همچنین نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" نوشته و کارگردانی ایوب آقاخانی و با بازی ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، کیوان خانبگی، امیرعلی دانایی، حبیب دهقان نسب، بهرام سروری نژاد، مرجان شیرمحمدی، سام کبودوند، ناهید مسلمی، وحید نفر و خیام وقار کاشانی از 1 مرداد ماه هر شب ساعت 19 در سالن شماره یک ایرانشهر به اجرا در می آید. فروش بلیت این اثر نمایشی به صورت حضوری نیز از 2 مردادماه آغاز می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و یا برای رزرو بلیت نمایش های یاد شده از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.