سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

500 دستگاه به ارزش چهار هزار ميليارد ريال :‌

ايران خودرو ديزل براي شهرداري تهران اتوبوس بي . آ‌ر.تي مي سازد

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مديرعامل ايران خودرو ديزل خبر از انعقاد قراداد توليد 500 دستگاه اتوبوس 18 متري بي . آ ر.تي به ارزش چهار هزار ميليارد ريال با شهرداري تهران داد .     
  به گزارش ايكوپرس؛ هاشم یکه‌زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با بيان اين مطلب گفت: روند تجهیز خطوط و مراحل اولیه تولید اتوبوس بي . آر.تي  سال گذشته در شرکت ایران خودرو دیزل به اتمام رسید و هم‌اکنون چندین نمونه از این محصول  تولید شده و آماده عرضه است.
 
مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: این محصول که با مشارکت بزرگ‌ترین تولید کننده اتوبوس جهان در ایران تولید شده از  آخرین استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و در بسیاری از کلان‌شهرهای جهان در حال بهره‌برداری است.
 
وی در خصوص این محصول گفت: اتوبوس‌های تولید شده دارای امکانات متعدد رفاهی و استانداردهای شهری از قبیل تجهیزات قدرتمند سرمایشی و گرمایشی، رمپ ویژه معلولان و جانبازان عزیز و... است.
 
یکه زارع همچنین با اشاره به قراردادهای منعقد شده در خصوص تامین نیاز ناوگان حمل و نقل مسافری درون شهری چند کلان‌شهر کشور از آمادگی این شرکت برای تامین بخش عمده‌ای از نیاز کشور در این حوزه خبر داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اتوبوس ، خودرو ، ارزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.