سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سپاهان امسال قوی تراز پارسال است

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با ابراز رضایت از بازیکنان جدید تیمش گفت: خواسته‌های من در نقل‌وانتقالات به خوبی اجابت شد و اکنون سپاهانی داریم که از پارسال قوی‌تر است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان زلاتکو کرانچار با ابراز رضایت از بازیکنان جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند. درخواست‌های من تقریبا اجابت شد و بازیکنانی را که مدنظرم بودند، گرفتیم. در کل خیلی خوب بود. از تیم خلعتبری و سوکای که جزو بهترین‌های فصل گذشته سپاهان بودند، جدا شدند که اتفاق خوبی نبود و واقعا دوست نداشتیم آنها را از دست بدهیم. سوکای مصدوم شد اما خلعتبری به هر حال او با تیم عجمان قرارداد بسته بود و دیگر نمی‌توانست بماند. جدایی سوکای هم تحمیلی بود.

وی درباره وضعیت آماده‌سازی سپاهان نیز خاطرنشان کرد: اوضاع تیم و تمرینات مساعد است. شرایط بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و چهار مسابقه تدارکاتی عالی برگزار کردیم. تاکنون به شکل خوبی آماده شدیم و مهیای حضور در لیگ برتر هستیم.

کرانچار در پاسخ به اینکه سپاهان امسال قوی‌تر است یا پارسال، گفت: قطعا با بازیکنانی که ماندند و بازیکنان جدیدی که گرفتیم، سپاهان امسال قوی‌تر از تیم پارسال است. ما تیم محکم و مدعی قهرمانی لیگ هستیم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در مورد حضور مجتبی جباری در سپاهان گفت: جباری بازیکن بسیار بزرگی است. وقتی دیدیم او در حال جدا شدن از استقلال بوده و یک بازیکن آزاد است، سریع او را جذب کردیم. جباری را یک بازیکن فوق‌العاده می‌دانم. حضور او در کنار نوید‌کیا می‌تواند زوج خوبی را تشکیل داده و هیچ مشکلی را برای سپاهان به وجود نمی‌آورد. با روش‌هایی می‌توانیم بازی کنیم که هر دو این بازیکنان همزمان در ترکیب باشند و بدرخشند./ب

برچسب ها: اصفهان ، سپاهان ، قوی تر ، از ، پارسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.