سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

ایجاد 12/5 كيلومتر كمربندي فضاي سبز پيرامون شهر ملاير

12/5كيلومتر كمربندي فضاي سبز پيرامون شهر ملاير شامل بلوار وكيل الرعايا ،بام ملاير وجاده سلامت ایجاد شد.

شهردار ملایر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  همدان گفت :این کمربند سبز به عرض 80 متر و با اجراي عمليات زيرسازي و آسفالت به عرض  24 متر در این مجموعه ها از جمله اقدامات مهم  و موثر شهرداري و شوراي اسلامي دور سوم در طي سالهاي 86 لغايت 89 است.
علیرضا امامی اين اقدام زيربنايي را در راستاي استراتژي تمركز زدائي، كاهش ترافيك و افزايش سرانه فضاي سبز دانست و گفت :  با این طرح سرانه فضاي سبز و نشيمن خانواده هاي در محلهاي مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان از 12/8به 19/6افزايش يافت .
وی افزود :  با اجراي كمربندي وكيل الرعايا ،بام ملاير ،جاده سلامت شرق و غرب ملاير بر اساس يك محور اصلي و پخش كننده مناسب به يكديگر وصل شده و باعث تسهيل در تردد و رفت و آمد شهروندان و كاهش بار ترافيكي شهر و افزايش سرانه معابر از  22/2 به 28/8 مترمربع شده است.
شهردار ملایر این طرح را مانعی برای  ساخت و ساز غير مجاز و بدون برنامه و عادي در حاشيه شهر و مناطق24 متري ظهيري ،بلوار وليعصر(ع) و تپه پدافند و اراضي تيرسياه عنوان کرد و گفت :   از این طریق  از تحميل هزينه به نسل آتي با ارائه برنامه و اجراي كمربنديهاي مذكور جلوگيري شده است./ب
برچسب ها: فضا ، سبز ، پیرامون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.