سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

بیش از 2 هزار پارکومتر فعال در سطح شهر

وجود 15 هزار فضای پارک در سطح شهر تهران، پایتخت را به پارکینگ تبدیل کرد.

چناری در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که در حال حاضر در سطح شهر تهران 15 هزار فضای پارک وجود دارد که برای ساماندهی این فضاهای پارک از پارکومترها استفاده شده است، اظهار داشت: بیش از 2 هزار پارکومتر فعال در سطح شهر وجود دارند که فقط یک درصد از آن ها بعضاً دچار خرابی می شوند.

وی با ابراز گلایه از عملکرد برخی از شهروندان نسبت به مخدوش کردن و از بین بردن پارکومترها اظهار داشت: این پارکومترها از بودجه عمومی تهیه و نصب شده است و به نوعی مدیریت پارک خودروها با این دستگاه های پارکومتر آسان تر است اما شهروندان با پاشیدن رنگ، اسپری زدن و حتی ریختن چسب آکواریوم داخل این دستگاه ها باعث خرابی آن ها می شوند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بازدید روزانه و دوره ای از این دستگاه ها در سراسر پایتخت اشاره کرد و یادآور شد: با خاطیان برابر ضوابط و قوانین قضایی برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر به هر دلیلی پارکومترها خراب شوند و یا از کار بیفتند در کمتر از 24 ساعت این دستگاه ها توسط عوامل معاونت اجرایی تعمیر و یا تعویض می شوند.

چناری در خصوص گلایه برخی شهروندان مبنی بر این که با خراب بودن دستگاه های پارکومتر پلیس راهور خودروی آن ها را جریمه می کند نیز خاطر نشان کرد: در مواردی که دستگاه پارکومتر خراب باشد و یا کار نکند و پلیس راهور خودرویی را جریمه کند شهروندان می توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل و ترافیک و یا تماس با 1888 موضوع را با ما در میان بگذارند و سازمان حمل و نقل و ترافیک طبق سوابق خود نسبت به حل جریمه خودروها اقدامات لازم را انجام می دهد./ف

برچسب ها: پارکینگ ، تهران ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.