سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواداران مرسی در شهر اسکندریه به خیابانها آمدند/در ميدان رابعه العدويه قاهره عليه باراک اوباما شعار دادند

منابع خبری از تجمع هزاران تن از هواداران محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر در میدان "القائد ابراهیم" شهر اسکندریه خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛منابع خبری دقایقی پیش از تجمع هزاران تن از هواداران محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر در میدان "القائد ابراهیم" شهر اسکندریه خبر دادند.

این درحالی است که امروز صدها هزار نفر از طرفداران محمد مرسی در پاسخ به فراخوان رهبران اخوان المسلمین در میدان "رابعه العدویه" قاهره تظاهرات کردند.

انها با تجمع گسترده در میدان رابعه العدویه قاهره علیه باراک اوباما شعار دادند.

تجمع کنندگان در این میدان شعارهایی علیه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سر دادند و گفتند اوباما از کودتاگران طرفداری کرده و هیچ اقدامی برای حمایت از انقلاب مصر و مشروعیت انجام نداده است.
حاضران در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد،تصاویر مرسی،پرچم های مصر و سر دادن شعار خواهان بازگشت مرسی به قدرت و برگزاری تظاهرات عمومی در مصر شدند.

عبد الباسط الفهمی از حاضران در این تجمع گفت: من خواهان بازگشت مرسی به قدرت هستم.ما خواهان انتصاب مجدد وی هستیم.ما همچنین خواهان احیای مجلس منحل شده علیا هستیم.

"عصام العریان" از رهبران گروه اخوان المسلمین تاکید کرد که هیچ درخواست رسمی از سفارت آمریکا برای دیدار با ویلیام برنز معاون وزیر امور خارجه این کشور دریافت نکرده است.

راهپیمایی گسترده در میدان رمسیس در قاهره پایتخت مصر هم برپاست و  تظاهرکنندگان پل ششم اکتبر را بسته اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.