سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کوتاه نمایشگاه قرآن بیست‌ویکم

لوازم‌التحریر با طرح ایرانی-اسلامی در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود

لوازم‌التحریری متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی و فاقد آثار سوء تربیتی با تخفیف ویژه برای دانش‌آموزان در بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.

سایت اطلاع‌رسانی بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اخبار و رویدادهای این نمایشگاه را برای علاقه‌مندان منعکس می‌کند که در ادامه برخی از آن‌ها از نظر خوانندگان محترم خبرگزاری فارس خواهد گذشت.

عرضه نرم‌افزار زیارت مجازی حرم حضرت علی(ع)

نرم افزار سه بعدی زیارت مجازی حرم حضرت علی(ع) با هدف فراهم آوردن امکان زیارت به صورت سه بعدی و آشنایی با اماکن اطراف حرم با تخفیف 50 درصدی در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود.

عضو بانک اطلاعات پرسش و پاسخ ازدواج شوید 

معاونت تبلیغ حوزه‌‌های علمیه از جوانانی که درباره ازدواج پرسش‌هایی دارند، دعوت می‌کند که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عضو بانک اطلاعات پرسش و پاسخ ازدواج شوند.

رونمایی از سفره عقد قرآنی در نمایشگاه قرآن

نخستین سفره عقد قرآنی به همت گروه هنری «حَیّ» با عنوان «نور» طراحی و شب گذشته در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی شد.

عرضه لوازم‌التحریر ایرانی مذهبی در نمایشگاه قرآن

مؤسسه سبک زندگی انقلاب اسلامی «روشنا»، با هدف چاپ موضوعات ملی و مذهبی و همچنین فاقد آثار سوء تربیتی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با تخفیف ویژه برای دانش‌آموزان، لوازم التحریر ایرانی و مذهبی عرضه می‌کند. در چاپ این لوازم‌التحریرها از شخصیت‌های واقعی، کارتونی و اسطوره‌های فیلم‌‌های مذهبی استفاده شده است.

آموزش قرآن به کودکان در طرح شمیم بهشت 

در طول برگزاری نمایشگاه قرآن طرح قرآنی «شمیم بهشت»، در قالب کلا‌س‌های آموزشی ویژه مربیان و همچنین مادرانی که قصد دارند به کودک خود قرآن را بیاموزند، به صورت رایگان اجرا می‌شود.

عرضه نشریه قرآنی ویژه نابینایان

نخستین نشریه قرآنی ویژه نابینایان با نام «نشریه سپیدآفرین» که با خط بریل نگارش شده است، توسط مؤسسه معارف اسلامی امام‌رضا (ع) در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برای نابینایان و کم بینایان عرضه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.