سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست برای اعطای جایزه صلح نوبل به اسنودن

یکی از اعضای آکادمی علوم سلطنتی در سوئد طی نامه ای به کمیته صلح نوبل خواستار اعطای جایزه نوبل صلح به اسنودن به سبب تلاش های وی در برقراری جهانی امن و بهتر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پایگاه روسیاالیوم گزارش داد: استفان اسوالفورس عضو آکادمی علوم سلطنتی در سوئد طی نامه ای به کمیته جایزه نوبل خواستار اعطای جایزه صلح نوبل به ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعاتی آمریکا شد.

در نامه وی آمده است: تلاش های اسنودن سبب افشای فعالیت های جاسوسی گسترده آمریکا شده است.دنیا به برکت شجاعت اسنودن بهتر و امن تر شده است.

پایگاه روسیاالیوم اعلام کرد: اداره مهاجرت فدرال روسیه اعلام کرده است که درخواستی از اسنودن برای پناهندگی دریافت نکرده است.سخنگوی این اداره امروز از عدم دریافت درخواستی از اسنودن در این باره خبر داد.

روسیاالیوم گزارش داد: کنستانتین رومادانووسکی رئیس اداره مهاجرت روسیه روز شنبه گذشته تاکید کرده بود که این اداره در صورت دریافت درخوست پناهندگی از سوی اسنودن مطابق قانون و قواعد معمول آن را بررسی خواهد کرد.

این رسانه روسی نوشت: منابع در فرودگاه بین المللی شریمیتیفو از باقی ماندن اسنودن در هتلی در منطقه ترانزیت فرودگاه و اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه برای تضمین امنیت اسنودن خبر دادند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، اسنودن ، نوبل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.