سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشي روزه داري آسان در منطقه 17

رئيس اداره فرهنگي اجتماعي ناحيه 3 منطقه 17 از برگزاري کارگاه آموزشي روزه‌داري آسان و خدمات واحد سلامت ناحيه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود خاکي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در اين باره گفت: کارگاه آموزشي روزه‌داري آسان در مرکز بهداشت پورسينا براي 15 رابط بهداشت به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان توسط سرکار خانم طاهر خاني برگزار مي‌شود.
وي در ادامه افزود: کارشناس تغذيه در اين  کارگاه آموزشي بهداشتي و مهمي را براي شرکت کنندگان متذکر مي‌شود اين نکات شامل حرکت و فعاليت باعث گرم شدن بدن مي‌شود و خواب باعث خنکي و سردي بدن شده و از اتلاف انرژي جلوگيري مي‌کند، 10 روز اول روزه‌داري از گوليکوژن کبد استفاده شده و بعد از 10 روز از چربي‌هاي انباشه شده بدن کم مي‌شود همچنين استفاده از غذاهاي مناسب همچون حليم است بطوري که شيرا به آن نقش تقويت کنندگي در تيم گوارش دارد فاصله بين افطار تا سحر از مايعات فراوان استفاده شود.
خاکي در پايان با ذکر فعاليتهاي واحد سلامت در اين ماه خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان واحد سلامت اين اداره جهت خدمات رساني به شهروندان اقدام به برگزاري ويزيت رايگان روزهاي شنبه هر هفته توسط دکتر موسي‌زاده، طب سنتي روزهاي چهارشنبه دکتر فراهاني و تست قند و فشار خون رايگان توسط سرکار خانم نفيسي فر کارشناس بهداشت در سراي محله بلورسازي مي‌نمايد./ف
برچسب ها: کارگروه ، آموزش ، غذا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.