سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقرزاده: مربی خارجی نداشتیم فتحی را به خدمت گرفتیم/با تمرین در همین سالن قهرمان شدیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: فتحی پس از سالها مربیگری در کویت به ایران آمده تا عهده دار مربیگری سابریست های کشورمان شود.

فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عبدالحمید فتحی 12 سال به عنوان مربی تیم ملی شمشیربازی در ایران فعالیت می کرد وی پس از آن پس از یک دوره قهرمانی در بازی های آسیایی به کشور کویت رفت تا عهده دار مربیگری سابریت های آن کشور شود.

وی ادامه داد: پس از بازگشت وی به ایران تصمیم گرفتیم با توجه به مربی خارجی نداشتیم از فتحی استفاده کنیم.

باقرزاده ادامه داد: بانوان ملی پوش شمشیربازی در اردو تیم ملی شرکت کردند تا با آمادگی بیشتری برای مسابقات امیدها آسیا به این کشور اعزام شوند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد امکانات شمشیربازی در اردوی تیم ملی تصریح کرد: شمشیربازان کشورمان در همین سالن و با همین امکانات توانستند قهرمان شوند. با علی آبادی و عباسی وزیر ورزش صحبت کردم تا سالنی را در اختیار فدراسیون شمیربازی قرار دهند. متأسفانه فدراسیون کشتی از سالنی که مختص شمشیربازی است استفاده می کند. این سالن با ظرفیت بالایی که دارد می تواند مشکلات شمشیربازان را رفع کند اما نمی دانم چرا نمی توانیم از این سالن استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تأکید کرد: با مسئولین فدراسیون قزاقستان مذاکراتی در خصوص اردویی برای بانوان شمشیرباز داشتم که قرار است پس از اخذ نتیجه ی مثبت از سوی آنها به قزاقستان اعزام شوند.

باقرزاده خاطر نشان کرد: شمشیربازان کشورمان پس از کسب آمادگی در اردوها مردادماه به کشور قزاقستان اعزام خواهند شد تا در مسابقات جهانی بوداپست شرکت کنند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.