سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم شهريار در مجلس شوراي اسلامي:

دانشگاه آزاد اسلامي نمونه بارز اجراي اصل 44 قانون اساسي است

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نمونه های بارز اجرای اصل 44 قانون اساسی است. این مجموعه عظیم با بودجه غیر دولتی اداره می شود و این یکی از موفقیت های این مجموعه است که باید مورد تقدیر قرار گیرد .

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، گروسی با بیان این که اجرای اصل 44 قانون اساسی از موضوعات مورد تاکید مجلس و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: با وجود آنکه دانشگاه آزاد اسلامی از اعتبارات دولتی استفاده نکرده اما توانسته است در اقصی نقاط  کشور توسعه پیدا کند .
 
وی با مثبت خواندن تعامل مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی در مدت یک سال اخیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق معاونت پارلمانی خود توانسته است تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی برقرار کند و در طی این مدت، همکاری دوجانبه و مثبتی شکل گرفته است .
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: امروز اکثر درخواست ها مربوط به توسعه ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد است، زمانی تراکم متقاضیان ادامه تحصیل، در بخش کارشناسی بود اما امروز این تراکم به بخش تحصیلات تکمیلی منتقل شده است، بنابراین توسعه تحصیلات تکمیلی یکی از مهم ترین رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.