سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکن‌آبادی:

ایران از مسائل عادلانه و حق‌طلبانه همه ملت‌ها حمایت می‌کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مسائل عادلانه و حق‌طلبانه همه ملت‌ها اظهار داشت: سرنوشت مصر توسط مردم مصر تعیین می‌شود و هیچ‌کس حق دخالت در امور داخلی مصر را ندارد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، «معن بشور» رئیس مرکز عربی ارتباط و همبستگی بین‌المللی به همراه تنی چند از مسئولان این مرکز با حضور در محل سفارت کشورمان در بیروت، با غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ملاقات و پیرامون تحولات منطقه و لبنان گفتگو کرد.

رئیس مرکز عربی ارتباط و همبستگی بین‌المللی با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در فلسطین، بر لزوم تمرکز همه نیروهای فلسطینی بر مسئله قدس و پرهیز از تحرکاتی که موجب تفرقه می‌شود تأکید کرد.

معن بشور با اشاره به آخرین نشست کنگره احزاب قومی عربی در مصر، به موضع‌گیری رسمی ایران در خصوص تحولات مصر پرداخت و افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران تأثیر مهمی بر موازنه سیاسی منطقه دارد.

وی موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ستود.

غضنفر رکن‌آبادی نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مسائل عادلانه و حق‌طلبانه همه ملت‌ها اظهار داشت: سرنوشت مصر توسط مردم مصر تعیین می‌شود و هیچ‌کس حق دخالت در امور داخلی مصر را ندارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران گفتگوی تلفنی اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات مصری را در همین راستا ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، بیروت ، سفیر ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.