سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ اصلحي به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

مرد شيطان صفت، زن باردار را به‌ آتش کشيد

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری مردی که در اقدامی جنون آمیز همسر خود را به آتش کشید در بندر عباس خبر داد.

سرهنگ سید حسین اصلحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره حریق عمدی خانمی 29 ساله در یکی از محلات بندر عباس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصدوم به دلیل شدت بالای سوختگی پس از انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی یزد درگذشت، افزود: ماموران در بررسی های خود با توجه به اظهارات شهود حادثه فردی به هویت حامد را بعنوان قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را درمخفیگاهش در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندر عباس دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های فنی انجام شده ضمن اعتراف به این جنایت، در خصوص علت و انگیزه اقدام جنون آمیز خود گفت: به مدت چهار سال با مقتول به صورت پنهانی و غیر رسمی ازدواج کردم و این اواخر متوجه حامله بودن وی شدم لذا با توجه به غیر رسمی بودن ازدواجمان علی رغم اصرار وی به حفظ بچه خواهان سقط آن بودم که در نتیجه پس از مدتی بحث و جدل در یک اقدام جنون آمیز از موتورم بنزین کشیدم و روی او پاشیده و وی را آتش زدم.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این جنایت هولناک یاد آور شد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد./
برچسب ها: آتش ، عملیات ، بچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.