سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ويژه برنامه سحر وافطار براي آذري ها

سيماي آذري شبكه سحر با افزايش مدت زمان پخش برنامه هاي خود با برنامه هاي ويژه سحر و افطار، به ميان مخاطبان برنامه هاي مناسبتي اين ماه عزيز در جمهوري آذربايجان مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  برهان حشمتي مدير سيماي آذري اين شبكه گفت: اين برنامه ها با يك افزايش چهار ساعته در مدت زمان پخش تلاش دارد مخاطبان خود را بيش از گذشته راضي و نياز آنان را به برنامه هاي رمضاني برطرف كند .

وي به استقبال مردم جمهوري آذربايجان از برنامه هاي اين شبكه اشاره كرد و گفت :شبكه سحر نخستين شبكه آذري زبان به شمار مي رود كه براي ساعات افطار و سحري بينندگان تلويزيون در جمهوري آذربايجان اقدام و به پخش برنامه هاي ويژه افطار و سحر كرده و با وجود تلاش هاي جسته گريخته برخي شبكه هاي رسمي اين كشور هنوز مردم اين كشور مخاطب شبكه سحر هستند .

وي گفت : در اين چهار ساعت اضفه شده به زمان برنامه ها ، برنامه هايي از قبيل برنامه نغمه ويژه سحر، تلاوت قرآن و ... در نظر گرفته شده است و به مخاطبان عرضه خواهد شد. از ديگر برنامه هايي كه در اين ماه در نظر گرفته شده است و براي مخاطبان پخش خواهد شد مي توان به برنامه "منبر" كه يك برنامه مذهبي است، اشاره كرد ".قصه هاي ماندگار"،" نشانه ها"، "شميم هدايت"، "سفره احسان" و ... نيز از ديگر برنامه هاي سيماي آذري براي ساعات مختلف اين ايام است كه به روي آنتن شبكه خواهد رفت .

سيماي آذري در اين ماه با پخش سريال، علاقمندان به سريال هاي تلويزيوني را پاي برنامه هاي اين شبكه مي نشاند. مجموعه هاي تلويزيوني "بوي خوش زندگي" و "آخرين گناه" هم دو سريالي است كه براي پخش در ايام اين ماه در نظر گرفته شده است.

سيماي آذري از كانال 1 شبكه سحر پخش مي شود و دو رويكرد قوي سياسي و مذهبي را دنبال مي كند. با شروع ماه مبارك رمضان  پخش برنامه هاي اين سيما از 8 و نيم ساعت به 12 و نيم ساعت افزايش مي يابد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.