سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاه کج: استقلال صنعتی مجموعه ای از بازیکنان جوان و با تجربه است/یک سال رویایی خواهیم داشت

هافبک تیم فوتبال استقلال صنعتی اهواز گفت: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

عادل کلاه کج هافبک تیم استقلال صنعتی اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم خوبی داریم و استقلال صنعتی اهواز مجموعه ای از بازیکنان جوان و با تجربه است که قصد دارد در فصل جدید نتایج خوبی کسب کند. ما اردوی خوبی در تهران داشتیم و چند بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادیم و کم کم برای حضور در لیگ سیزدهم حرفه ای آماده می شویم. بچه های ما انگیزه بالایی دارند و با تمام توان برای فصل جدید آماده می شوند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد عبداله ویسی گفت: آقای ویسی در چند سال اخیر نشان داده که یکی از مربیان خیلی خوب فوتبال ایران است و فوتبال به روز را ارائه کرده است.

وقتی تمرینات بدنسازی را زیر نظر آقای ویسی انجام دادم، احساس کردم که با یک مربی خوب خارجی کار می کنم چون کار ایشان با کار مربیان بزرگ خارجی مثل بلاژویچ و کرانچار که با آنها کار کرده ام، فرقی نمی کند و ویسی تمرینات روز دنیا را برای آمادگی تیمش در نظر می گیرد. نکته دیگر اینکه بچه ها توسط ویسی خیلی به هم نزدیک شده اند و مثل یک خانواده ایم و ثمره این رفاقت و نزدیکی را در لیگ امسال می بینید.

در تیم ما رفاقت حرف اول را می زند اما در کنار آن رقابت سختی هم وجود دارد تا هر کسی که بهتر و آماده تر بود، در ترکیب تیم قرار بگیرد. آنچه که مهم است اینکه در تیم ما تمرینات خوب آقای ویسی در کنار رفاقت رقابت بچه ها قرار گرفته که مطمئناً این شیوه جواب خواهد داد و ثمره آن را در فصل جدید خواهیم دید.

وی در مورد هدف استقلال صنعتی اهواز در فصل جدید گفت: هدف ما این است که در فصل جدید یک جام بگیریم البته در لیگ برتر کارمان خیلی سخت است و برای کسب رتبه تک رقمی در جدول تلاش می کنیم و می جنگیم اما در جام حذفی برای قهرمانی وارد مسابقات خواهیم شد چون ره قهرمانی در جام حذفی راحت تر است و زودتر می توان در این رقابت ها به جام رسید، بازیکنان بزرگ و کاربلدی داریم که در سالهای قبل در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته اند اما همیشه حقشان را خورده اند اما می خواهیم امسال یکسال روریارویی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب جام برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده، رویارویی و بلند پروازانه نیست، گفت: درست است که سال اول حضورمان در لیگ برتر است اما کادر فنی و بازیکنانی که داریم سالهای سال است که در سطح اول فوتبال ایران بوده اند و توانایی ها و تجربیات زیادی دارند پس کسب جام حذفی برای ما فکر و خیال و تخیل نیست چون هر کدام از بچه های ما سالهاست در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده اند و با هواداران خوزستانی یک سال رویایی خواهیم داشت؛ هواداران استقلال صنعتی اهواز برای شروع لیگ و حمایت از تیم محبوبشان لحظه شماری می کنند و با تشویق، کمک و حمایت آنها نتایج خوبی کسب خواهیم کرد تا ثابت کنیم تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند در سطح اول فوتبال ایران بدرخشد.

کلاه کج در پایان گفت: اولین بازی ما در لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان است که این بازی در اهواز برگزار می شود ذوب آهن یک جورهایی مثل خودمان است و تیم با تجربه ای محسوب می شود هرچند ذوب دیر بسته شده و مربی اش دیر آمده اما بوناچیچ کاربلد است و تیمش را برای لیگ آماده می کند اما اگر دنبال اهداف بزرگ هستیم، ازبازی اول باید دنبال 3 امتیاز باشیم تا لیگ را با قدرت شروع کنیم و به آینده امیدوار باشیم./آق
برچسب ها: کلاه کج ، استقلال ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.