سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قرارداد کي‌روش بعد از حضورش در ايران قطعي مي‌شود/ از خجالت فوتساليستهاي اعزامي به کُره در مي‌آييم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از عملکرد کارلوس کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال رضایت دارم چرا که توانستیم نتیجه خوبی با او کسب کرده و به جام جهانی صعود پیدا کنیم.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: درست است که هیچ مسئولی از فدراسیون به استقبال ملي‌پوشان فوتسال بانوان کشورمان نرفت اما دلیل بر این نیست که آنها کار خاصی انجام نداده‌اند قطعاً ما پاداش بزرگی برای آنها در نظر گرفتیم که به موقع از خجالت آنها در می‌آییم البته باید مسئولی به استقبال آنها می‌رفت، اما به هر حال این کار صورت نگرفت.

کفاشیان در مورد اسپانسر تیم ملی فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال هم‌‌اکنون در حال پیگیری مسئله اسپانسر است در حال حاضر با چند اسپانسر مذاکره کرده‌ایم اما باید ببینیم با کدام یک نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اردوی تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی تصریح کرد: تا زمانیکه کی‌روش به ایران نیاید نمی‌توانیم راجع به تیم ملی و اردو اظهار نظر کنیم. مسلماً بعد از آمدن وی در مورد برنامه و اردوهای تیم ملی و مسابقه‌های تدارکاتی صحبت خواهیم کرد. اگر بخواهیم مسابقه‌ای با یک کشور انجام دهیم باید چند بار با آنها مذاکره کنیم و بعد از آن قرارداد امضا کنیم و تا قرارداد امضا نکنیم نمی‌توانیم بگوییم قضیه قطعی است. گمانه‌زنی در مورد این برنامه‌ها بسیار است اما قطعی‌شدن آن مهم است که با حضور کی‌روش این مسائل هم مرتفع می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اردوی تیم ملی افزود: اردوی خارجی یکی از اولویت‌ها است. در ایران هم اردو برگزار می‌شود.

کفاشیان همچنين در خصوص منشوری‌ها تأکید کرد: چندی پیش کمیته انضباطی جلسه‌ای داشت. فکر می ‌نیم کمتیه انضباطی باید در مورد منشوری‌ها تصمیم‌گیری کند. خیلی از باشگاه‌ها هم هستند که بدهکارند که باید هر چه زودتر تکلیف باشگاه‌های بدهکار هم مشخص شود تا در لیگ سیزدهم مشکلی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: بدهی‌های باشگاه استقلال و هزینه‌هایی که در اوکراین صرف کرده است، به مسئولان اين تيم مربوط است و من نظر خاصی راجع به آنها ندارم چرا که خودشان بهتر می‌دانند چه کار کنند. 

کفاشیان خاطرنشان کرد: از عملکرد کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال رضایت دارم چرا که توانستیم نتیجه  خوبی با او کسب کرده و به جام جهانی صعود پیدا کنیم./آق

برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.