سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه در ماه رمضان با شهدا محشور شویم...

کارشناس امور فرهنگی یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور، از برگزیده ترین راه های الهی و محشور شدن با شهدا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: خواندن چهار رکعت نماز شب هفتم ماه مبارک رمضان، در هر رکعت پس از سوره حمد سیزده مرتبه سوره ی قدر از پر فضیلت ترین اعمال این شب است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: خواندن دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان دارای ثواب و فضیلت بسیار و محشور شدن با شهدا، سعدا و اولیا است.
حیرانی با اشاره به ثواب روزه روز هفتم ماه مبارک رمضان در پیشگاه خداوند متعال گفت: در روز هفتم خدای متعال در جنة النعیم (بهشت نعیم) ثواب چهل هزار و چهل هزار صدیق را به روزه داران و عبادت کنندگان اعطا می کند.
وی ادامه داد: خواندن دو رکعت نماز شب هشتم ماه مبارک رمضان، در هر رکعت حمد و ده مرتبه توحید و بعد از سلام هزار مرتبه سبحان اله دارای ثواب و فضیلت بسیار و گشودن درهای بهشت و داخل شدن نماز گزاران به بهشت از هر دری که دوست داشته باشند .
حیرانی در پایان با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: وفات حضرت ابو طالب (ع) در روز هفتم ماه مبارک رمضان از مهمترین رویدادهای این روز است. /ل
برچسب ها: شهدا ، بهشت ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.