سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بیمه زنان آسیب پذیر اجرا می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 تهران گفت : زنان سرپرست خانوار با پرداخت حداقل مبلغ تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و بازنشستگی قرار می گیرند.

حجت الاسلام عباس غلامرضازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برای ارائه خدمات ویژه به بانوان و بهره مندی آنها از تسهیلات مختلف، با مشارکت یکی از کارگزاران بیمه و پیگیری موسسه فرشتگان نجات، تمهیداتی دیده شد تا بانوان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
وی بیان کرد: در این برنمه تمامی بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار ، با پرداخت مبلغی حداقلی تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و از کارافتادگی قرار می گیرند و پس از 10 سال با تقاضای بازنشستگی، می توانند مستمری دریافت کنند.
غلامرضازاده با اشاره به اینکه این طرح با تقاضای شهروندان منطقه پیگیری و به اجرا درآمده است گفت:بانوان سرپرست خانوار با ارائه شناسنامه خود می توانند تحت پوشش قرار گیرند و برای این کار کافی است به سراهای محله، بخش خانه های رفاه مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
وی در خصوص چگونگی شناسایی بانوان در طرح بیمه به خبرنگار ما گفت: برخی افراد تحت پوشش شهرداری قرار دارند و مابقی هم در صورت مراجعه به سراهای محله شناسایی می شوند.
غلامرضازاده  خاطرنشان کرد: بانوان می توانند برای بهره مندی از این نوع بیمه به سراهای محله در منطقه 9 مراجعه کنند./ل

برچسب ها: طرح ، بیمه ، زنان ، آسیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.