سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

پیشرفت 54 درصدی راه‌آهن اردبیل

فرماندار اردبیل از پیشرفت فیزیکی 54 درصدی کل پروژه راه‌آهن اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در جریان بازدید از مراحل ساخت ساختمان‌ها و ترمینال‌های راه‌آهن در حوزه اردبیل، اظهار داشت: این ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها در مساحت 25 هزار متر مربع در حال ساخت است.

وی، اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این فضاهای مطلوب و مناسب را 33 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های راه‌آهن و ایستگاه‌های آن در حوزه اردبیل با 33 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

فرماندار اردبیل که به همراه مسئول پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه و سایر مسئولان از مراحل مختلف این پروژه بازدید می‌کرد، ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان برای انجام زیرساخت‌ها در این حوزه هزینه شده است.

دبیر تصریح کرد: ‌با توجه به اینکه اعتبارات لازم تأمین شده باید با رفع موانع و همکاری ادارات مربوطه تسریع در امور صورت بگیرد.

وی از احداث 25 ساختمان شامل ساختمان‌های مختلف از جمله نمازخانه با امکانات کامل، پاسگاه نیروی انتظامی و پست‌های مختلف خبر داد.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: ساختمان و سالن اصلی که حدود پنج هزار متر مربع مساحت دارد، دارای امکانات و تجهیزات مختلف است که در حال تکمیل است.

دبیر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 54 درصدی کل پروژه راه‌آهن اردبیل، اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه‌آهن اردبیل واقع در روستای آقاباقر این شهرستان حدود 40 درصد است.

وی اعلام کرد: قطعه‌های پنج و شش چسبیده به اردبیل حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ به طوری که تمام زیرساخت‌ها و جبهه‌های کاری آن آماده است.

دبیر در پایان خواستار همکاری و تعامل مردم و مسئولان در مسیر انجام هرچه بهتر و سریع‌تر احداث زیرساخت‌های راه‌آهن و بهره‌برداری از این طرح ملی در منطقه شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، پیشرفت ، راه ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.