سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز شمارش معکوس برای افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر؛

بهره برداری از زیرگذر چهارراه ولیعصر تا پایان مرداد ماه

شهردار منطقه 6 از پیشرفت 90 درصدی زیرگذر چهارراه ولیعصر و بهره برداری از آن تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: زیرگذر چهار راه ولیعصر (عج) در راستای ساماندهی حرکت عابران در این تقاطع و کوتاه کردن توقف های طولانی مدت خودروها در این محور طراحی شده و در حال اجراست و تا اواخر مرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون حفاری و عملیات لایئینگ تونل های زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) تکمیل شده و عملیات نازک کاری این پروژه آغاز شده و دسترسی ها در چهار گوشه چهار راه از نظر ساخت اجرایی تکمیل شده است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این طرح اظهار داشت: کار سازه ای این طرح بیش از 90 درصد پیشرفت داشت و منتظر ورود تجهیزات خریداری شده هستیم.

شهردار منطقه 6 در ادامه بیان داشت: زیرگذر چهارراه ولیعصر دارای 11 ورودی و خروجی 3 ایستگاه بی.آر.تی واقع در حریم چهارراه است و دسترسی به خطوط مترو تا اواخر مرداد ماه تکمیل و تحویل شهروندان می شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پیش بینی شده تونل زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) دارای فضای زنده شهری و در نظر گرفته شده در این فضا محصولات فرهنگی در معرض دید عابران قرار گیرد و این تونل به طور حتم تنها یک تونل عبوری نیست و می تواند با عرضه محصولات فرهنگی فضایی مناسب برای شهروندان فراهم کند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.