سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

خلخال خواستگاه توریسم زمستانی در جنوب استان اردبیل

فرماندار خلخال گفت: خلخال به لحاظ تنوع آب و هوایی خواستگاه توریسم زمستانی در جنوب استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی اظهار داشت:  کوهستانی، سردسیر بودن،بارش برف و ماندگاری طولانی مدت برف درمنطقه خلخال نشان از استعداد خاص منطقه خلخال در توریسم زمستانی است.

فرماندار خلخال با اشاره به تفرجگاه اردبیل و وجود پیست اسکی در این منطقه خاطر نشان کرد: در حال حاضر امکانات تله استیژ در منطقه اردبیل در حال دایر شدن است که انتظار می‌رود تا فرا رسیدن فصل سرما علاقمندان به اسکی بتوانند از این امکانات جهت صعود به جایگاه پیست اسکی استفاده نمایند.

محمدی اضافه کرد: جاده‌های ارتباطی اصلی‌ترین ساختار توسعه شهرستان را تشکیل می‌دهند که در حال حاضر دو محور اصلی ارتباطی خلخال -فیروزآباد و خلخال - کلور - درام در حال ساخت بوده که جاده اصلی خلخال فیروزآباد به طول 27 کیلومتر در حال ساخت است که پنج کیلومتر آن آسفالت شده و تا مهر ماه آینده این جاده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری‌های مستمر از سوی نماینده و مسئولان شهرستان در راستای واگذاری زمین به ساخت مجموعه گردشگری اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بالاخره هفته گذشته زمین لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد تله‌کابین و دهکده سلامت به مساحت10 هکتار واگذار گردید.

رئیس کارگروه گردشگری خلخال بیان کرد: در حال حاضر منطقه گردشگری اندبیل شاهد حضور گردشگران از مناطق مختلف کشور برای دیدن طبیعت متفاوت و منحصر به فرد جنگل و کوهستان استب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.