سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/نیکزاد؛

قطار پروژه مسکن مهر متوقف نخواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت : مسکن مهر با وجود همه انتقاداتی که نسبت به آن شده است طرحی ملی در دولت خدمت گذار بوده است و قطار آن در آینده هم به حرکت خود ادامه می دهدهدف ما رفع نیاز های مردم در حوزه مسکن بوده است.

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :مسکن مهر با وجود همه انتقاداتی که نسبت به آن شده است طرحی ملی در دولت خدمت گذار بوده است و قطار آن در آینده هم به حرکت خود ادامه می دهد هدف ما رفع نیاز های مخردم در حوزه مسکن بوده است تا در این راستا قدمی بزرگ برای ملت ایران برداشته باشیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به ارائه خدمات زیر بنایی در حوزه ساخت مسکن مهر تصریح کرد :در ساخت مسکن مهر در مناطقی مانند هشتگرد و پردیس و سایر نقاط مختلف کشور نخست دنبای تقویت زیرساخت ها در این مناطق مانند آب و برق و گاز بودیم که تا کنون هم مراسم مختلفی در رابطه با افتتاح خط لوله چنین خدماتی مانند گاز بودیم .

وزیر راه   و شهرسازی اضافه کرد :ما کلید مسکن ها در پروژه مهر را زمانی به متقاضیان می دهیم که آنها وقتی درب منزل خود را باز می کنند مشکلی در زمینه خدمات زیر ساختی نداشته باشند و با حاشیه امنیت د اخلی زیر سقف منزل خود سکنا گزینند در غیر این صورت نمی توان خدمات دولت را نمایان کرد.

نیکزاد در خاتمه اظهار داشت :ما در پروژه های مسکن مهر در حوزه راه های مواصلاتی به ویژه در مسکن مهر شهرستان پردیس فعالیت خوبی را با احداث پل ها و تونل های متععد داشتیم تا در این زمینه هم در قالب توسعه راه ها بتوانیم خدماتی ارزشمند به مردم ارائه دهیم/س 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.