سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/سلطانخواه :

پار ک فناوری پردیس بهشت فناوری علمی در کشور است

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : پار ک فناوری شهرستان پردیس در 20 کیلومتری تهران قرار دارد و بهشت فناوری منطقه و اولین در کشور است.

سلطانخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :برای درمان بیماری سرطان مواد اولیه آنها توسط دانشمندان کشور تولید آن محقق شده و می تواند وارد بازار شود در طرح کلان تجهیزات 17 قرار داد بسته شده است و شاهد رونمایی آنها در داخل بودیم.

وی ابراز داشت :طرح تولید واکسن آنفولانزا به روش تخم مرغی انجام می شود و وراد بازار خواهد شد و در ادامه این مسیر به سمت خود کفایی حرکت می کنیم .

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوریتصریح کرد : پار ک فناوری شهرستان پردیس در 20 کیلومتری تهران قرار دارد و بهشت فناوری منطقه و اولین در کشور است راه اندازی آن از سال 82 و استقرار شرکت های دانش بنیان از سال 85به بعد صورت گرفته است و 140 شرکت دانش بنیان مستقل کار می کنند میزان سرمایه گزاری بخش خصوصی با رقم 300 میلیارد تومان وسرمایه گذاری دولتی برای تامین زیرساخت ها با رقم 27میلیارد تومان در این پارک بوده است .

سلطانخواه بیان کرد :محصولات زیادی تولید و به بازار عرضه شده است و فروش محصولات بالای یک میلیار در داخل و در بخش صادرات هم 125 میلیارد دلار برای 30 محصول فروش داشتیم و هزار و800اشتغال هم در این راستا صورت گرفته است .

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد : با حمایت از این پارک و فعالیت های شرکت های دانش بنیان در دولت نهم و دهم امیدواریم این نوع نگاه در آینده هم وجود داشته باشد ./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.