سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد حقوقی استان قم 74 اخطاریه در فصل بهار برای واحد های آلاینده صنعتی صادر کرد

کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از صدور74 مورد اخطاریه 6 مورد تعطیلی و توقف فعالیت واحد های آلاینده در فصل بهار خبر داد.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، تعداد کل پرونده های تشکیل شده در سه ماهه اول سال جاری را 14پرونده اعلام کرد و گفت: 9 پرونده مختومه و مابقی در حال رسیدگی می باشد.
علی احمدی احمد آبادی ادامه داد: طی سال 92 بر اساس گزارش کارشناسان اقدام به صدور تعداد 74 مورد اخطاریه برای واحدهای آلاینده سطح استان صادر شده است.
 وی همچنین افزود: بر اساس گزارشات مامورین یگان حفاظت اداره کل دو پرونده تخلف شکار و صید هم در این مدت تشکیل گردیده که در حال رسیدگی به منظور صدور حکم می باشد.
احمدی احمد آبادی، مبلغ ضرر و زیان زیست محیطی وصولی ناشی از شکار و صید در سه ماهه اول دو میلیون و 400 هزار ریال می باشد.
وی اعلام کرد: در ارتباط با صنایع آلاینده، کوره های ذوب سرب، چاه های ذغال و تخلفات زیست محیطی تعداد 9 پرونده در مراجع قضایی تشکیل شده که 6 پرونده منجر به جلوگیری از فعالیت وپلمپ واحد های آلاینده شده است.
در پایان مسئول حقوقی حفاظت محیط زیست قم از تمام دستگاه ها و نهادها ی اجرایی و نظارتی از جمله دادستانی و نیروی انتظامی استان که در حفظ محیط زیست و برخورد با متخلفین ومتعرضین به طبیعت و تهدید کنندگان سلامت عمومی جامعه این اداره کل را یاری کرده اند تقدیر وتشکرکرد و خواستار همکاری همه جانبه این دستگا هها و نهادی های اجرایی ونظارتی شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.