سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ورود 144 دستگاه پورشه وارداتی به تهران اعلام شد؛

کمبود اتوبوس یکی از مهمترین مشکلات مردم تهران است

بر اساس گزارشی که از تماسهای مردم با سامانه (1888)طی سه ماه نخست سال جاری منتشر شده، شرکت واحد اتوبوسرانی با 823 پیام، پیشتاز پیام های مردمی در فصل بهار بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس این گزارش، کمبود اتوبوس یکی از مهم ترین مشکلات مردم است که افزایش آن را به عنوان یک مطالبه همگانی درخواست داشته و این موضوع، ضرورت تأمین آرامش و رفاه شهروندان در بهره‌برداری کامل از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی را بیش از پیش خاطرنشان می‌کند.
 
این گزارش می افزاید کمبود مترو نیز یکی دیگر از مشکلات مهم شهروندان در حوزه حمل و نقل ریلی است و بهبود کیفیت قطارهای مترو از مهم ترین مطالبات مردم در این بخش بوده که نشان  دهنده نیاز مبرم پایتخت به ارتقای کیفی و کمّی ناوگان حمل و نقل عمومی در هر دو بخش ریلی و زمینی است.
 
در این ارتباط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی تأکید کرد: به رغم موانع و محدودیت های موجود در این بخش، بر آنیم تا با انجام مجموعه اقدامات گسترده‌تری به منظور استفاده بهینه تر از ناوگان، رضایت‌ شهروندان را جلب کنبم .
 
 پیش از این مهندس تشکری هاشمی با اشاره به وسعت پروژه‌های عمران شهری و محدودیت‌های بودجه‌ای موجود، توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو را اولویت نخست مدیریت شهری اعلام و تأکید کرده بود با توجه به مطالبات مردم، زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی به سرعت توسعه می یابد.
 
گفتنی است چندی پیش نخستین متروباس سه کابین در خط دو بی آر تی تهران مشغول به کار شد و طی چند روز آینده نیز 300 دستگاه اتوبوس دو کابین جدید که با پول مردم تهران و بدون کمک دولت خریداری شده اند وارد خطوط عادی و بی آر تی تهران خواهند شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.