سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین ورزشگاه ویژه بانوان در شمال تهران به بهره برداری می رسد

با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارتقاء ورزش بانوان، مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی شهدای دزاشیب وارد فاز بهره برداری و فعالیت می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت : توجه به ورزش بانوان کار زیربنایی و فرهنگی است و تاثیرات شگرف فرهنگی در جامعه و پرورشی در خانواده‌ها خواهد داشت ، چراکه هر چه خانواده‌ها پربارتر باشند تبعات مثبت آن، بیشتر شامل حال جامعه خواهد شد.
وی افزود: احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای دزاشیب  با اولویت استفاده بانوان با اهداف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بوستان مهر و با معماری که شاخص فرهنگ اسلامی و ملی ایرانی است  در حال اتمام است .
 
 شیری گفت : عملیات اجرا شده در این مجموعه ،  هزینه ای بالغ بر 58 میلیارد و 250 میلیون ریال داشته که به زودی برای استفاده شهروندان جهت گذران اوقات فراغت افتتاح می شود .
 
وی افزود:  زیر بنای این مجموعه حدود 6 هزار و 300 متر مربع  و در 7 طبقه اجرا شده است که مجموعه فوق شامل سالن ایروبیک و بدنسازی، دیوار صخره نوردی، رینگ رزمی، سالن فوتسال، سالن آمفی تاتر، استخر، سونا، جکوزی و .. است . /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.