سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست رهبر سابق اخوان المسلمين از اين جنبش براي اجرای آشتي ملي

يکي از رهبران سابق اخوان المسلمين و دبير کل وحدت اسلامي مصر از اخوان المسلمين خواست براي آشتي ملي تلاش کنند و رهبر خود را تغيير دهند و شخصيت جوانتري براي اين جنبش برگزينند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي؛« کمال الهلباوي» يکي از رهبران سابق گروه اخوان المسلمين با اعلام اين مطلب افزود من از طرفداران مرسي مي خواهم برکناري وي را به عنوان شکست يا پيروزي براي خود تلقي نکنند خواه مرسي در قدرت باشد يا نباشد.

اين رهبر سابق جماعت اخوان المسلمين با بيان اينکه مصر هم اکنون مرحله حساسي را پشت سر مي‌گذارد، تاکيد کرد براي گذار از اين مرحله نيازمند تمرکز تلاش‌ تمام نيروها و جريان‌هاي سياسي مصري براي خروج از اين مرحله هستيم.

وي در ادامه اين مطلب افزود ارتش مصر از انقلاب 25 ژانويه که به سرنگوني حسني مبارک منجر شد حمايت کرد و همين ارتش ملي نيز از انقلاب سي ام ژوئن حمايت کرد بنابراين من معتقدم گروه اخوان المسلمين در مصر مرتکب اشتباه شد زيرا دو روز قبل از سي ژوئن مي گفتند اين حرفها گردبادي در فنجان است اما من به آنها مي گويم ديگر 30 ژوئن را فراموش کنيد زيرا موضوع مهمي در تاريخ مصر به شمار نمي آيد.

وي افزود گروه اخوان المسلمين بايد به آشتي ملي در جامعه فکر کند به گونه اي که فوايدش هم به نفع خود آنها است و هم به نفع مردم مصر.


برچسب ها: آشتی ، رهبر ، اخوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.