سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توسعه آذربایجان شرقی در گرو توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی است

استاندار آذربایجان شرقی توسعه این استان را در گرو توجه به توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بیگی در نشست بررسی دستاورد های چهارمین همایش بین المللی سرمایه گذاری گفت: اعتقاد بر این است که گشایش و توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی با توجه به بخش خصوصی میسر خواهد شد و حضور مسئولان کشوری در این همایش دلیلی بر این مدعا است.

وی ادامه داد: توسعه کشور و رونق آن در گرو قوت و دوام بخشی به بخش خصوصی بوده و این بخش باید همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

علیرضا بیگی گفت: در طول سال های اخیر نگاه های دولتی در امر توجه به بخش خصوصی قابل توجه بوده و این امر باعث تضمین و پایداری سرمایه گذاری ها در بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: سرمایه گذارن بخش خصوصی داخلی ادبیات گفتمان سرمایه گذاران خارج از کشور را به خوبی می دانند و همراهی آنان در این همایش توانست به ارتقای سطح همایش کمک کند.

وی انعکاس ملی و بین المللی این همایش را خوب ارزیابی کرد و گفت: دو روز بعد از برگزاری همایش در بین مردم حضور یافتم ومردم شهر تبریز قریب به اتفاق از برگزاری این همایش بسیار خرسند بودند و این سرمایه گذاری ها را برای استان لازم می دانستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پر رنگ منطقه اقتصادی ارس در این همایش و قابلیت های این منطقه گفت: به جد این منطقه قابل مقایسه با دو سال پیش نیست و با وجو همراهی با استان توانستیم در چهارمین همایش سرمایه گذاری نیز از مزیت های این منطقه به درستی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس خود را جدا از بدنه استان آذربایجان شرقی نمی داند و این باعث هم افزایی فعالیت ها در استان و در این منطقه شده است.

علیرضا بیگی حضور مدیر عامل بانک توسعه اسلامی و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات را دال بر اهمیت این سرمایه گذاری ها در استان دانست و گفت: امیدواریم این همایش مبدا تحول سرمایه گذاری برای استان آذربایجان شرقی باشد.

وی به حضور فعال شهر داری های شهر های بزرگ استان در این همایش اشاره کرد و گفت: این شهر داری ها تلاش کردند تا در کنار یکدیگر با ارائه طرح های قابل توجه قابلیت های شهر های استان را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی نشان دهند/س

برچسب ها: بخش ، توسعه ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.