سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهزادی:

از ارتقای رنکینگ ملی پوشان بی اطلاع هستم/ تنها عملکرد رجبی برایم رضایت بخش است

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: از ارتقای رنکینگ جهانی بانوان ملی پوش بی اطلاع هستم.

پریسا بهزادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به صورت علمی و یقینی باید ارتقای جایگاه ملی پوشان را بررسی کنم و در حال حاضر از این وضعیت بی اطلاع هستم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی تنها عملکرد لیلا رجبی رضایت بخش بود، وی توانست ضمن کسب نخستین مدال نقره مسابقات آسیایی در ماده پرتاب وزنه رکورد ملی را که متعلق به خودش بود ارتقا بخشد.

بهزادی خاطر نشان کرد: سپیده توکلی در نخستین دوره مسابقات لیگ به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مسابقات هم انصراف داد اما با ادامه تمرینات و فیزیوتراپی برای شرکت در رقابت های آسیایی اعلام آمادگی کرد ولی متاسفانه در هند با صلاح دید پزشک تیم از حضور در مسابقات انصراف داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوو میدانی تاکید کرد: مریم طولی اگر رکورد مسابقه نیمه نهایی خود را به ثبت می رساند به مدال نقره این رقابت ها دست می یافت اما وی باید با تمرکز بیشتری در مسابقات حاضر می شد که این مسئله به وضعیت روانی ملی پوش بستگی دارد که در زمان مسابقه چگونه عمل کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در میان بانوان ملی پوش تنها لیلا رجبی به مسابقات جهانی دو و میدانی که مرداد ماه برگزار می شود اعزام خواهد شد و سایر ملی پوشان نتوانسته اند در مسابقات رکورد گیری و لیگ جواز حضور در این مسابقات را کسب کنند./مح

 

 

برچسب ها: رجبی ، توکلی ، دو و میدانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.