سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث خط 3 مترو در منطقه 19

معاون حمل و نقل و ترافيك شهري منطقه 19، از احداث خط 3 مترو در اين منطقه خبر داد.

زلفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، خط 3 مترو در منطقه 19، براساس پيش بيني هاي انجام شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافيك تا مهر ماه سال 92 آماده راه اندازي و بهره برداري خواهد شد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح تا مهر ماه سال جاري 35 كيلومتر شمال شرقي به جنوب غرب پايتخت اتصال پيدا خواهد كرد.
زلفي با اشاره به لزوم احداث خط 3 مترو در منطقه 19 گفت: با احداث خط 3 مترو در منطقه 19، شهروندان با استفاده از اين خط به سه خط 1و 2و 4 مترو دسترسي خواهند داشت.
وي با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: مسيرهاي ويژه تردد و شهروندان منطقه 19 پس از احداث و راه اندازي خط 3 مترو، چهارراه وليعصر(عج) و اين تقاطع با خط 4 مترو، مسير جنوب شرق،‌ آزادگان از طريق آيت الله سعيدي، شهيد چراغي، ميدان راه آهن، خيابان وليعصر (عج)، خيابان شهيد بهشتي، رسالت و نهايتا به ازگل است.
وي در پايان با اشاره به مسيرهاي اختصاصي ويژه تردد شهروندان با احداث خط 3 مترو در منطقه 19 افزود: خط 3 مترو در منطقه 19،‌ در خط 2 با ميدان امام خميني(ره) تلاقي دارد.
خط 3 مترو تا مهر ماه سال 92 به منظور كاهش اتلاف وقت، دسترسي آسانتر شهروندان از جنوب به شمال تهران و رفاه حال آنها احداث و راه اندازي خواهد شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.