سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پورسيدي و پتروشيمي در پايان مرحله هفتم تور چين در صدر قرار دارند

مرحله هفتم از تور دوچرخه سواري كينگ هاي ليك چين در حالي به پايان رسيد كه صمد پورسيدي و پتروشيمي تبريز همچنان در صدر اين رقابت ها قرار دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مرحله هفتم اين رقابت ها در مسير ۷۲ كيلومتري كيليان - كوه دادونگشو برگزار و در پايان يئوگني نپومناچشي از آستانه قزاقستان با دو ساعت و ۳۵ دقيقه و يك ثانيه زودتر از ديگران از خط پايان عبور كرد و فاتح اين مرحله شد.

صمد پورسيدي از پتروشيمي با ۹ ثانيه و رحيم امامي دوچرخه سوار ايراني تيم RTS چين تايپه با ۱۰ ثانيه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هاي بعدي اين مرحله ايستادند.

در مجموع تيمي اين مرحله نيز تيم آستانه قزاقستان با هفت ساعت و ۴۶ دقيقه و ۴۶ ثانيه در صدر قرار گرفت و پتروشيمي تبريز و RTS به ترتيب با ۴۰ ثانيه و يك دقيقه و ۲۰ ثانيه دوم و سوم شدند.

در مجموع تيمي هفت مرحله پتروشيمي تبريز با ۸۷ ساعت و يك دقيقه و ۵۱ ثانيه بالاتر از ديگر تيم ها قرار گرفته و تيم هاي آستانه و RTS دوم و سوم هستند.

در مجموع انفرادي نيز صمد پورسيدي از پتروشيمي تبريز با ۲۸ ساعت و ۵۹ دقيقه و ۲۲ ثانيه صدرنشين است و يئوگني و دانيل فوميخ هر دو از آستانه به ترتيب در رده هاي بعدي هستند.

تور دوچرخه سواري كينگ هاي ليك چين با برگزاري مرحله هشتم به پايان خواهد رسيد. /ع

برچسب ها: مرحله ، هفتم ، تور چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.