سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

بازارچه‌های مرزی، تهدیدات مرزی را به فرصت تبدیل کرده است

استاندار سيستان و بلوچستان با تاكيد بر استفاده حداكثري از ظرفيت هاي خوب مرز به عنوان يك فرصت براي بهبود معيشت مرزنشينان، مبارزه جدي با قاچاق كالا و ارز را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم ناروئي در كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با اشاره به بحث فروش سوخت به مرزنشینان استان گفت: در گذشته به مرز به عنوان یک تهدید نگاه می‌شد که ریشه آن در خارج از کشور بود اما مسئولان کشور که مرز را یک فرصت می‌دانند برای استفاده از آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: بازارچه‌های مرزی، تهدیدات مرزی را به فرصت تبدیل کرده است.

رئيس كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با تشريح اين مطلب كه دولت همه توان خود را براي استفاده بهينه از ظرفيت هاي مرزهاي كشور و معيشت مرزنشينان به كار گرفته است، تصريح كرد: با برنامه ريزي هاي بعمل آمده مقرر شده است براي اولين بار در كشور، فروش سوخت براي مرزنشينان در شهرستان هاي هيرمند و سراوان انجام پذيرد و سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشينان واريز شود.

وي ادامه داد: در 12 بازارچه دیگر نیز باید مبادلات مرزی به سرعت اجرایی مي شود كه در این راستا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شده و به زودی بازارچه‌های مرزی میرجاوه، سرباز، کنارک و چابهار نیز فعالیت خود را آغاز می‌کنند./س

برچسب ها: زاهدان ، تهدیدات ، مرزی ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.