سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات اسکی چمن جام جهانی لبنان

سید مرتضی جعفری در مارپیچ کوچک هشتم شد، ثمین داوری در جایگاه هفتم قرار گرفت

در ادامه مسابقات جام جهانی اسکی چمن که برای اولین بار در لبنان برگزار گردید سید مرتضی جعفری در رشته مارپیچ کوچک و در رقابت با 40 اسکی باز برتر جهان به مکان هشتم رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این مسابقات که با حضور اسکی بازان 9 کشور برگزار شد، در اولین مسابقه سید مرتضی جعفری در مجموع 2 مانش به جایگاه هشتم رسید و رحمت اله مقدید در مکان 12 ایستاد. اسکی باز ایتالیائی و مدافع قهرمانی سال گذشته اول شد و مدال طلا گرفت . در این مسابقه ثمین داوری اسکی باز تیم ملی اسکی بانوان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در دومین مسابقه و در رشته مارپیچ بزرگ سید مرتضی جعفری در مکان نهم ایستاد، حسین کلهر (ق) به مکان 12 دست یافت و رحمت اله مقدید 13 شد. در این مسابقه و در بخش بانوان ثمین داوری نهم شد و حنانه کریم خانی در رده 12 ایستاد.

ادواردو فارو از ایتالیا اول شد و یان نمک قهرمان یکه تازی جمهوری چک به مکان دوم بسنده کرد . دیگر اسکی بازی از چک به مکان سوم رسید.

تیم ملی اسکی آقایان متشکل از سید مرتضی جعفری، حسین کلهر (ق)، حسین کلهر (د) و رحمت اله مقدید و 2 اسکی بازبانوان ثمین داوری و حنانه کریم خانی در این مسابقات شرکت کرد.

این تیم را سید جواد صید به عنوان سرمربی آقایان و سید نظام صید سرمربی بانوان هدایت کردند./زر
برچسب ها: اسکی ، جام جهانی ، لبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.