سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه کشته در حمله موشکي هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا در پاکستان

حمله موشکي هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا در پاکستان سه کشته بر جا گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، رسانه هاي محلي اعلام کردند در حمله موشکي هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکايي که شامگاه شنبه در منطقه قبيله اي وزيرستان شمالي در شمال غربي پاکستان روي داد، دست‌کم سه نفر کشته شدند.

شبکه تلويزيوني اردو زبان کپيتال اعلام کرد اين حمله موشکي حدود ساعت 11 و 45 دقيقه (به وقت محلي) و در حالي روي داد که يک فروند هواپيماي بدون سرنشين آمريکايي دو موشک به سوي منطقه مير علي در منطقه قبيله اي وزيرستان شمالي نزديک مرز افغانستان، شليک کردند.

در اين گزارش آمده است يک موشک به يک دستگاه موتور سيکلت که دو جنگجو سوار آن بودند، اصابت کرد که بر اثر آن اين دو نفر در دم کشته شدند.

اين گزارش مي افزايد موشک ديگري نيز به يک خانه که گمان مي رفت مخفيگاه ستيزه جويان باشد، اصابت کرد.

رسانه هاي محلي اعلام کردند در اين حمله موشکي دست‌کم يک نفر کشته شد.

اين رسانه ها افزودند بيم آن مي رود که اين حمله تلفات بيشتري بر جا گذاشته باشد.

هويت سه نفري که در اين حملات موشکي هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا کشته شدند هنوز مشخص نشده است.

حمله موشکي شامگاه شنبه هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکايي، شانزدهمين مورد در نوع خود در پاکستان در امسال است. بر اساس شمارش خبرگزاري شين‌هوا، از ابتداي سال 2013 ميلادي، دست‌کم 100 نفر در چنين حملاتي کشته شده اند.

به رغم اعتراض هاي دولت جديد پاکستان به رياست نواز شريف نخست وزير اين کشور، آمريکا هيچ گاه حملات بدون سرنشين خود را در مناطق قبيله اي شمال غربي پاکستان متوقف نکرده است.

در مجموع سه مورد از چنين حملاتي توسط آمريکا در پاکستان پس از آنکه نواز شريف قدرت را در اين کشور ماه گذشته به عنوان نخست وزير جديد به دست گرفت، انجام شده است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.