سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید امیر پوردستان از تیپ 36 میانه نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از تیپ 36 میانه گفت: آن چیزی که فرمانده معظم کل قوا و ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقای روزافزون آمادگی رزمی است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان"، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید خود از تیپ 36 میانه طی سخنانی در جمع فرماندهان، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این تیپ مستقل، حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه را از ثمرات آمادگی رزمی دانست.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به اهمیت توان رزمی نیروهای مسلح کشور گفت: آن چیزی که فرمانده معظم کل قوا و ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقای روزافزون آمادگی رزمی است.

وی در ادامه به اشاره به تهدیدات منطقه ای و اهمیت توجه به زیرساخت‌های آمادگی رزمی گفت: ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان، حفظ آرامش روحی و روانی جامعه و ایجاد بازدارندگی در دشمن از مهم‌ترین ثمرات آمادگی رزمی است.

امیر پوردستان سپس خطاب به خانواده‌های معظم شهدای والامقام تیپ 36 نیروی زمینی ارتش که در مراسم حاضر بودند، گفت: اگر شهیدان در میدان جنگ حاضر شده و فداکاری کردند، هدفشان حفظ قرآن و اعتلای دین مبین اسلام بوده است و این نشان می‌دهد خانواده‌هایی مؤمن و معتقد این شهدا را تربیت کرده‌اند، به همین دلیل است که خانواده های شهدا جایگاهی مثل خود شهدا دارند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.