سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مقاوم‌سازی سالانه200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور

بنیاد مسکن سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی را مقاوم‌سازی کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، قائم مقام دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس گفت: سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن مقاوم‌سازی شده و این نشانگر عزم جدی برای توسعه عمران و آبادانی در روستاها است.

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در نشست فصلی مدیران و مسئولان بنیاد مسکن استان فارس با تشکر از ستاد بازسازی بنیاد مسکن فارس در منطقه زلزله‌زده دشتی استان بوشهر که هم‌ اکنون در آن گرمای طاقت‌فرسا در حال خدمت به مردم هستند، فعالیت‌های بنیاد مسکن را در تمام حوزه‌های کاری و عمرانی قابل تقدیر دانست و ادامه داد: این در حالی است که در سال گذشته شاهد افزایش بهای نسبی مصالح ساختمانی و خدمات فنی مهندسی بودیم اما در عین حال، افزایش قیمت‌ها نتوانست خللی در فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن به وجود آورد‌.

مرادی با بیان اینکه اکنون آرامش نسبی بر قیمت مصالح ساختمانی و فضای ساخت و ساز حاکم است ابراز امیدواری کرد که امسال شاهد رشد دو چندان فعالیت‌های عمرانی در بنیاد مسکن باشیم.

قائم مقام دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس گفت: روند کلی سرمایه‌گذاری در کشورمان مطلوب است و در این اواخر 450 سرمایه‌گذار خارجی به کشور وارد شده‌اند و تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف را داشته‌اند که نشانگر وجود فضای امن و مطلوب برای سرمایه‌گذاری در کشور است./س

برچسب ها: واحد ، مسکونی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.