سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويب 341 مصوبه در ستاد تسهيل استان البرز

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تصويب 341 مصوبه در جريان برگزاري ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،«محمد رضا مس فروش» در دوازدهمين جلسه ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي استان البرز با محوريت بررسي مشكلات مرتبط با قطعه سازان خودرو افزود: از نتايج يازده جلسه پيشين ستاد تسهيل در اين استان از  مجموع 341 مصوبه موجود تاكنون 81 درصد به سرانجام رسيده و مابقي توسط دبير خانه استاني ستاد تسهيل كه در سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر است در حال پيگيري و اعلام نتيجه نهايي است.

وي افزود: براساس فراواني درخواست ها، سرمايه در گردش در صدر مطالبات صنعتگران استان البرز از ستاد تسهيل بوده و به ترتيب مشكلات بانكي، وضعيت شهرك هاي صنعتي، شهرداري، دستگاه خدمات رسان شامل ادارت برق، گاز و آب، موارد مالياتي، بيمه تامين اجتماعي، محيط زيست و برخي موارد متفرقه؛ بيشترين حجم موارد مطروحه را به خود اختصاص داده است.

گفتني است: علاوه بر طرح و بررسي دغدغه هاي قطعه سازان خودرو؛ مشكلات بيمه و آخرين وضعيت شهرك هاي صنعتي سيمين دشت، هشتگرد و بهارستان در دستور كار قرار گرفت و بر لزوم تسهيل در مقررات موجود تاكيد شد.

اتهاي پيام/
برچسب ها: تصویب ، تسهیل ، البرز ، ستاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.