سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

انعقاد 184 تفاهم‌نامه در پانل عمران و توسعه شهری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از انعقاد 184تفاهم‌نامه به ارزش 220 هزار میلیارد ریال در پانل عمران و توسعه شهری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، موحدنیاامروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: بخش خصوصی و شهرداری‌های استان در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، 184 تفاهم‌نامه به ارزش 220 هزار میلیارد ریال امضا کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: حضور فعال 13 شهرداری استان در کنار شهرداری تبریز یکی از ویژگی‌های برجسته این دوره از همایش بود که این شهرداری‌ها، 28 تفاهم‌نامه به ارزش 14 هزار میلیارد ریال با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی امضا کردند.

موحدنیا با بیان این که شهرداری تبریز هم در این همایش 95 بسته و پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش 300 هزار میلیارد ریال ارایه کرده بود، افزود: بنا به اعلام شهرداری تبریز، 156 تفاهم‌نامه به ارزش 205 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران و توسعه شهری تبریز منعقد شده است.

مسئول پانل عمران و توسعه شهری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با اشاره به ضرورت و اهمیت مشارکت شهرداری‌ها در روند سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری‌ها و بودجه‌های دولتی، جلب مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های عمران شهری، تنها راه حل افزایش منابع مالی شهرداری و ایجاد درآمد پایدار است.

وی اظهار امیدواری کرد در صورت ادامه روند رو به افزایش مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های عمران شهری و عملیاتی شدن تفاهم‌نامه‌های همایش سرمایه‌گذاری، شاهد تحول اساسی در کارآمدی شهرداری‌های استان باشیم/س

 

برچسب ها: انعقاد ، عمران ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.