سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد عادل در جمع خبرنگاران:

براي تشکيل جبهه فراگير بايد تجربه گذشته سرآغازي براي تجديدنظر فعاليت‌ها باشد

يکي از کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: احساس مي‌کنم براي تشکيل جبهه فراگير بايد تجربه گذشته سرآغازي براي تجديدنظر فعاليت‌ها باشد اما اين که به چه گونه‌اي اين فرآيند تشکيل شود، هنوز مشخص نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "غلامعلي حدادعادل" در حاشيه مراسم نکوداشت "مرد تقوا و تدبير" در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر همراهي با "دولت تدبير و اميد" اظهار داشت: اگر "حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني" مشي اعتدالي پيش بگيرد، وظيفه ماست که در اين زمينه دولت را همراهي کنيم.

اين کانديداي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در پاسخ به سوالي در مورد تکميل ليست دولت يازدهم گفت: ليست در حال بررسي است و هنوز قطعي نشده و من خبري از آن ندارم.

حدادعادل همچنين در ارتباط با تشکيل "جبهه فراگير" از سوي برخي از چهره‌هاي سرشناس سياسي مطرح شده است، گفت: من در اين رابطه فعاليتي نداشتم فقط مباحثي را از سوي دوستان شنيده‌ام و در ناحيه اصولگرايان فکرهايي در اين زمينه است اما هنوز تبلوري که بخواهيم اسم آن را تشکل يا جبهه فراگير بگذاريم نداشته است.

وي در ادامه اظهار داشت: احساس مي‌کنم براي تشکيل جبهه فراگير بايد تجربه گذشته سرآغازي براي تجديدنظر فعاليت‌ها باشد اما اين که به چه گونه‌اي اين فرآيند تشکيل شود، هنوز مشخص نيست.

نماينده مجلس در مورد فعاليت خود براي تشکيل يک جبهه فراگير گفت: در حال بررسي هستيم و هنوز مبحثي شکل نگرفته که بخواهم در اين رابطه موضوعي را عنوان کنم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کابینه ، لیست ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.