سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تاكيد استاندار اصفهان بر تسريع در راه اندازي گنجینه فرش استان

استاندار اصفهان با اشاره به پيشينه تاريخي، شهرت جهاني و اهميت صنعت فرش استان بر تسريع در راه اندازي گنجینه فرش اصفهان تاكيد كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان « عليرضا ذاكر اصفهاني » در جلسه تصميم گيري در خصوص احداث گنجینه فرش استان اصفهان گفت: زير ساخت هاي لازم براي راه اندازي اين گنجینه مهيا شده است.

وي با بيان اينكه شهر اصفهان يك گنجینه است، افزود: اصفهان در همه زمينه ها از ظرفيت بالايي برخوردار است و هر يك از اين زمينه ها، نيازمند ايجاد زير ساخت هايي براي ماندگاري و انتقال آن به آيندگان است.
ذاكر اصفهاني تاكيد كرد: باتوجه به پيشينه تاريخي و اهميت صنعت فرش استان اصفهان و شهرت جهاني آن و مشخص شدن محل مناسب براي گنجینه فرش اصفهان، لازم است در راه اندازي اين گنجینه تسريع شود.
استاندار اصفهان با بيان اينكه هنرستان هنرهاي زيبا هم از لحاظ مكاني و هم از لحاظ معنوي براي احداث گنجینه فرش به صورت موقت مناسب است، يادآور شد: در مراحل بعد در اختيار گرفتن ساختمان بانك ملي واقع در خيابان سپه كه ارزش ميراثي دارد براي ايجاد گنجینه فرش اصفهان بايد پيگيري شود.
ذاكر اصفهاني با اشاره به اينكه با راه اندازي گنجینه و نگهداري از صنايع دستي و اشياي قديمي هنر ماندگار خواهد شد، بر سرعت بخشي در احداث گنجینه فرش در استان تاكيد كرد.
استاندار اصفهان اظهار كرد: در چهار سال گذشته، فرهنگ حفظ و حراست از ميراث فرهنگي، تاريخي و همچنين صنايع دستي در دل مردم نفوذ كرده است/س.


برچسب ها: اصفهان ، احداث ، گنجینه ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.