سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

حمایت از تولید زمینه سازی برای تحقق حماسه اقتصادی است

استاندار اردبیل گفت: حمایت از تولید زمینه سازی برای تحقق حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در بازدید از چند طرح تولیدی و اقتصادی در اردبیل اظهار امیدواری کرد همان گونه که ملت ایران با عزم ملت بزرگ ایران حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات 24 خرداد را رقم زدند در حوزه اقتصادی نیز شاهد به وقوع پیوستن حماسه ای بزرگ باشیم.

وی گفت: فعالیت تمام کارگروه های مرتبط با مقوله اقتصاد از جمله کارگروه اشتغال ، کارگروه کشاورزی و نظایر آن به گونه ای جهت دهی می شود که به تحقق حماسه اقتصادی کمک کند.

استاندار اردبیل با بیان این که توسعه اشتغال مولد در این استان بویژه در حوزه هایی مانند کشاورزی ، گردشگری و تجارت افزایش تولید ثروت و بهره گیری مناسب از توان قشر جوان را به دنبال
می آورد ،افزود: با تشکیل مستمر ستاد صیانت از واحدهای تولیدی استان تلاش کرده ایم از هر فرصت ممکن برای کاستن از مشکلات این واحدها استفاده کنیم.

نیکزاد اظهار کرد: با دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله شرکت شهرک های صنعتی ، شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت آب منطقه ای و سازمان صنعت ، معدن و تجارت هماهنگی شده نسبت به رفع مشکلات این واحدها اقدام کنند.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به در حال ساخت بودن یک واحد تولید کننده نشاسته گفت: حدود 80 درصد کارهای این واحد انجام شده و دستگاه های خط تولید نیز در حال نصب هستند/س.

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، از ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.