سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

صحت انتخابات شورای شهرهای گیلانغرب و سرمست تایید شد

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از تایید صحت انتخابات شورای شهرهای گیلانغرب و سرمست در هیات عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


جبار فرامرزی گفت: با توجه به شکایات برخی از نامزدهای شورای اسلامی این دو شهر نسبت به نتایج حوزه های انتخابیه گیلانغرب و سرمست در مهلت قانونی، پس از بررسی لازم و بازشماری آرا مورد خاصی دال بر عدم صحت انتخابات بدست نیامد.

وی افزود: براساس نامه ای که به فرمانداری این شهرستان از سوی دبیر اجرایی هیات عالی نظارت استان کرمانشاه ارسال شد، تایید انتخابات از سوی هیات نظارت شهرستان گیلانغرب به قوت خود باقی است و صحت انتخابات در حوزه های انتخابیه گیلانغرب و سرمست مورد تایید است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گیلانغرب و سرمست را بیش از 80 درصد اعلام کرد.

فرامرزی گفت: براساس نتایج اعلام شده آقایان شهسوار اردشیری با 3935 رای، مجتبی چراغیان فرد با 3750 رای، حیدر زارعی با 3079 رای، مجتبی گلمحمدی با 2930 رای، حسین مرادی با 2726 رای، علی الفتی با 2643 رای و سیروس کرمی گیلان با 2635 رای را به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گیلانغرب منتخب مردم شدند.

وی تصریح کرد: همچنین علی پرهوده با 2569 رای، عبدالستار فتاحی با 2545 رای و سجاد رسولی جمور با 2521 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

وی همچنین با اشاره به نتیجه انتخابات شورای شهر سرمست، افزود: آقایان هوشنگ حیدری با 849 رای، سجاد شیرزادی با 820 رای، تورج یزدان پژوه با 767 رای، رامین نادری با 749 رای و امیر رضوان تبار با 643 رای را بعنوان اعضای اصلی و آقایان علی اکبر اکبری با 606 رای، سعید حسینی با 552 رای و احد کرمی با 484 رای نیز بعنوان اعضای علی البدل شورای این شهر با رای مردم مشخص شدند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، صحت ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.