سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري سه آدم ربا و آزادي كودك هفت ساله+عکس

فرمانده انتظامي شهرستان چناران خراسان رضوي از دستگيري اعضاي باند آدم ربايي در كمتر از 6 ساعت و بازگشت پسر بچه هفت ساله به آغوش خانواده اش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ قربان صنعتي با اعلام اين خبر گفت: ساعت 13:30 بيستم تير ماه در پي اعلام ربوده شدن كودكي 7 ساله در شهر جديد گلبهار، بلافاصله ضمن ابلاغ طرح مهار، شخصاً به همراه تيمهاي زبده اي از پليس آگاهي و اطلاعات در محل حاضر شديم. 

سرهنگ صنعتي افزود: پدر متهم در اظهاراتش به پليس گفت سركار بودم كه همسرم با من تماس گرفت و گفت محمد امين كه همراه بردارش و بچه همسايه مشغول بازي در خيابان بوده، توسط سه نفر ناشناس با خودرو پرايد ربوده شده و به محل نامعلومي انتقال داده شده است. 

فرمانده انتظامي شهرستان چناران افزود: ماموران مشغول بررسي موضوع و انگيزه آدم ربايان بودند كه پس از گذشت سه ساعت از زمان وقوع حادثه، يكي از آدم ربايان با پدر كودك تماس گرفت و تقاضاي مبلغ 100 ميليون ريال وجه نقد كرد. 

وي در ادامه اظهار داشت: تيم هاي نامحسوس و زبده اي از پليس آگاهي و اطلاعات نيز با پشتيباني عملياتي در مكان هاي مختلف محل قرار را زير نظر داشتند تا اينكه يكي از آدم ربايان حين مكالمه تلفني با پدر كودك شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير و مورد بازجويي قرار گرفت كه به محل اختفاء كودك ربوده شده اعتراف و ماموران بلافاصله در محل حاضر و كودك را آزاد كردند. 

سرهنگ صنعتي خاطر نشان كرد: در ادامه با اعترافات متهم مخفيگاه دو همدست ديگر او نيز شناسايي و در كوتاه ترين زمان، تيم هاي عملياتي به محل اعزام و با استفاده از شگردهاي پليسي و عملياتي هر دو متهم دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند. 

متهمان دستگير شده كه بين 19 تا 22 سال سن دارند در تحقيقات اوليه پليس آگاهي، انگيزه خود از آدم ربايي را صرفاً مالي عنوان كردند و اظهار داشتند كودك را نيز اتفاقي ربوده و شماره همراه پدرش را نيز از خود او گرفته اند.
 
گفتني است، كودك ربوده شده نيز در كمتر از شش ساعت عمليات پليسي، صحيح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.  

برچسب ها: کودک ، آدم ، دزدیدن ، چناران ، ساله ، میلیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.