سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان در شب های تهران؛

2 نفر از باند موتور سواران تهران دستگیر شدند

از باند 6 نفره موتورسواران شهر تهران که در مناطق مرکزی و شمال شهر اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی چندین مورد زورگیری شبانه از شهروندان در نقاط مرکزی و شمال تهران ماموران کلانتری های مربوطه موظف شدند تا این باند زورگیر را شناسایی و دستگیری کنند.

تحقیقات پلیسی آغاز شد و پس از چندین روز فعالیت گسترده ماموران تجسس و آگاهی 3 نفر از اعضای این باند مخوف زورگیری را به نام های مجید، هوشنگ، عضنفر که از سابقه داران زورگیری و سرقت بودند شناسایی شدند.

این باند زورگیر با موتورسیکلت های تندرو و با تهدید چاقو و قمه و ضرب و جرح شهروندان به ویژه زنان و دختران تنها در مناطق خلوت تهران، اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنان می کردند و سپس در یک چشم بر هم زدند، متواری می شدند.

چند هفته از تلاش پلیس برای ردیابی و دستگیری متهمان می گذشت که واحد گشتی پلیس تهران توانست در نیمه های شب باند زورگیر را با 3 دستگاه موتورسیکلت تندرو مشاهده کنند.

موتور سواران با دیدن ماموران بلافاصله به صورت دیوانه وار بر سرعت خود افزوده و خیابان جمالزاده، باقرخان، و اتوبان چمران را به صورت یک طرفه طی کردند و با انجام حرکات مارپیچ با جان خود و سایر هموطنان بازی می کردند.

به دنبال این موضوع گروهی دیگر ماموران تجسس پلیس تهران جهت کمک رسانی به میدان آمدند و با شلیک چند تیر هوایی و چند تیر مستقیم توانستند یک موتورسیکلت را مورد اصابت گلوله قرار دهند و راکب و ترکنشین را دستگیر و به مقر فرماندهی منتتقل کردند.

در بررسی های اولیه مشخص شد که این دو نفر از اعضای باند موتورسواران زورگیر هستند، لذا با تشکیل پرونده جهت شناسایی سایر همدستانشان در اختیار کارآگاهان پلیس تهران قرار گرفتند.

برچسب ها: پلیس ، باند ، دستگیر ، تهران ، موتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.